Data dodania 10.07.2023 - 15:01
Kategorie aktualności

Dziekan Wydziału Mechanicznego Politechniki Łódzkiej ogłasza nabór na stanowisko: referent administracyjny

Politechnika Łódzka jest jedną z najlepszych uczelni technicznych w Polsce. Posiada ponad 75-letnią tradycję i doświadczenie w kształceniu kadr i prowadzeniu badań naukowych. Jest atrakcyjnym partnerem dla biznesu. Współpracuje z największymi firmami w kraju i za granicą. Prowadzi badania naukowe na europejskim poziomie, tworzy nowe technologie i patenty przy współpracy z najlepszymi ośrodkami naukowymi na całym świecie. Jednym z filarów zarządzania Politechniką Łódzką jest równe traktowanie pracowników niezależnie od ich płci, wieku, rasy czy innych cech demograficzno-społecznych. W 2016 roku PŁ jako pierwsza Uczelnia techniczna w Polsce otrzymała logo HR EXCELLENCE IN RESEARCH, potwierdzające, że Uczelnia stosuje zasady „Europejskiej Karty Naukowca” i „Kodeksu postępowania przy rekrutacji pracowników naukowych”.


Miejsce pracy: Politechnika Łódzka, Instytut Maszyn Przepływowych,

ul. Wólczańska 217/221, 93-005 Łódź


Wymagania stawiane kandydatowi:

  • wykształcenie wyższe, mile widziane wykształcenie administracyjne;
  • biegła obsługa pakietu MS Office;
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • staż pracy co najmniej 3 lata na podobnym stanowisku;
  • bardzo dobre zdolności komunikacyjne i organizacyjne;
  • sumienność i odpowiedzialność za powierzone zadania;
  • skrupulatność, dokładność, rzetelność, punktualność i odpowiedzialności,
  • umiejętność pracy w zespole i wysoka kultura osobista;
  • bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność pracy pod presją czasu;
  • gotowość do ciągłego uczenia się, poszerzania swojej wiedzy i umiejętności,
  • mile widziane prawo jazdy kategorii B.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w prestiżowej i renomowanej uczelni,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w wymiarze pełnego etatu na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony,
  • szeroki pakiet socjalny,
  • lokalizację w centrum miasta z łatwym dojazdem,
  • parking dla pracowników (opłacany przez pracownika),
  • grupowe ubezpieczenie na życie,
  • prywatna opieka medyczna,
  • zdobycie doświadczenia w jednej z czołowych uczelni technicznych w Polsce.

Wymiar i forma zatrudnienia: zatrudnienie w wymiarze 1 etatu na czas określony na podstawie umowy o pracę, z możliwością przedłużenia, w tym również na czas nieokreślony.

Przewidywany termin zatrudnienia: wrzesień 2023 roku.

Zakres obowiązków:

  • prowadzenie biura/sekretariatu Instytutu Maszyn Przepływowych, w tym w szczególności: współdziałanie z członkami dyrekcji w organizacji i programowaniu ich zajęć służbowych, przygotowywanie i obsługa spotkań służbowych, przygotowanie dokumentów oraz prowadzenie korespondencji w języku polskim i angielskim, bieżąca obsługa poczty i systemów elektronicznych funkcjonujących na uczelni, obsługa procesu wysyłania / odbierania przesyłek pocztowych i kurierskich, opracowywanie i przygotowanie niezbędnych informacji, raportów i sprawozdań w zakresie ustalonym przez Dyrekcję IMP PŁ,
  • inicjowanie i opracowywanie materiałów reklamowych i promocyjnych dotyczących działalności IMP PŁ, ich publikowanie i aktualizowanie na stronie internetowej i portalach społecznościowych,
  • prowadzenie rejestru i załatwianie spraw formalnych związanych ze zgłaszaniem udziału pracowników IMP w krajowych i zagranicznych imprezach naukowych,
  • gromadzenie i systematyczne aktualizowanie dokumentów związanych ze współpracą IMP z zagranicą oraz przygotowywanie sprawozdań w tym zakresie,
  • prowadzenie ewidencji kontrolnej obecności pracowników (urlopy, zwolnienia lekarskie) oraz sprawozdawczość w tym zakresie,
  • przygotowanie skierowań na okresowe badania lekarskie, szkolenia BHP oraz kontrolowanie terminowości ich wykonania,
  • wystawianie poleceń wyjazdów służbowych, prowadzenie ewidencji podróży służbowych i przebiegu pojazdów,
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi oraz innymi jednostkami Uczelni w zakresie powierzonych obowiązków oraz wsparcie pracowników w sprawach administracyjnych,
  • prowadzenie spraw zgodnie z Instrukcją kancelaryjną, Jednolitym rzeczowym wykazem akt oraz instrukcją o organizacji i zakresie działania Archiwum w Politechnice Łódzkiej,
  • zastępowanie innych pracowników biura obsługi nauki i dydaktyki w zakresie każdorazowo ustalonym przez bezpośredniego przełożonego.

Wykaz wymaganych dokumentów:

  • podanie o zatrudnienie skierowane do Dziekana Wydziału Mechanicznego Politechniki Łódzkiej,
  • CV,
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (zał. nr 1),
  • podpisaną klauzulę informacyjną dla kandydatów do pracy w Politechnice Łódzkiej –załącznik nr 2,
  • zgodę Kandydata na przetwarzanie danych osobowych (zgodnie z art. 7 RODO) – załącznik nr 3,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających przebieg pracy zawodowej, wykształcenie, znajomość języka angielskiego, dodatkowe uprawnienia i kwalifikacje.

Dokumenty aplikacyjne będą przyjmowane do dnia 11 sierpnia 2023 r. w Sekretariacie Instytutu Maszyn Przepływowych, ul. Wólczańska 217/221, 93-005 Łódź, (bud. nr B-13, II piętro, pokój nr 208) oraz na adres e-mail: w1i12@adm.p.lodz.pl podając w tytule wiadomości „Dokumenty aplikacyjne – referent administracyjny”.

W przypadku wysyłania dokumentów drogą tradycyjną, na kopercie należy umieścić adnotację „Dokumenty aplikacyjne – referent administracyjny” i przesłać na adres korespondencyjny: Politechnika Łódzka, Instytut Maszyn Przepływowych, ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź.

W sprawach związanych z konkursem kontaktować się należy z sekretariatem Instytutu Maszyn Przepływowych, tel. 42 631-23-64, e-mail: w1i12@adm.p.lodz.pl

Liczy się data wpływu dokumentów do Instytutu Maszyn Przepływowych. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Kandydaci będą mogli dokonać odbioru złożonych przez siebie dokumentów związanych konkursem przez okres 30 dni od daty zakończenia konkursu.