Kancelaria Politechniki Łódzkiej ogłasza nabór na stanowisko: pomoc administracyjna
INSTYTUCJA: Politechnika Łódzka, Kancelaria
STANOWISKO: pomoc administracyjna
DATA OGŁOSZENIA: 04.01.2018 r.
TERMIN SKŁADANIA OFERT: 12.01.2018 r.
LINK DO STRONY: https://www.p.lodz.pl/pl/lista/praca
SŁOWA KLUCZOWE: goniec
Zakres obowiązków:
Zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie:
- podejmowanie korespondencji i prasy zaprenumerowanej dla Politechniki Łódzkiej z portierni,
- dostarczanie do portierni korespondencji w celu wysłania jej z Uczelni na zewnątrz,
- wpisywanie korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej wpływającej do Kancelarii PŁ w teczki korespondencyjne i do rejestru korespondencji,
- oznaczanie korespondencji wpływającej do Uczelni pieczęcią wpływu,
- doręczanie korespondencji i zaprenumerowanej prasy do jednostek organizacyjnych PŁ w przydzielonym rejonie,
- pakowanie korespondencji przygotowywanej przez Kancelarię PŁ do wysłania na zewnątrz,
- zastępstwo innej osoby zatrudnionej na stanowisku pomocy administracyjnej w czasie jej nieobecności,
- wykonywanie niezbędnych prac bieżących i pomocniczych w Kancelarii PŁ.
Wymagania:
- wykształcenie średnie,
- biegła obsługa komputera i środowiska MS Office,
- umiejętność pracy w zespole,
- systematyczność w wykonywaniu obowiązków służbowych,
- komunikatywność i dokładność,
- odpowiedzialność oraz samodzielność.
Zainteresowane osoby prosimy o przygotowanie aktualnego CV i przesłanie go według poniższych wytycznych.
Zgłoszenia będą przyjmowane do dnia 12.01.2018 r. w Kancelarii Politechniki Łódzkiej.
CV należy:
- dostarczyć osobiście lub przesłać pocztą na adres: ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź, bud. A28 (parter-wejście z boku budynku)
- przesłać elektronicznie na adres: kancelaria@adm.p.lodz.pl
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
Planowany termin zatrudnienia: styczeń 2018 r.
Data dodania:2018-01-04
Data aktualizacji
Data zakończenia
Wprowadzone przez:
Filip Podgórski