Rekrutacja.p.lodz.pl
Wikamp


Fb

Samodzielny referent w Kancelarii Politechniki Łódzkiej.



Kancelaria Politechniki Łódzkiej ogłasza konkurs na stanowisko: samodzielny referent.

 

INSTYTUCJA: Politechnika Łódzka, Kancelaria
STANOWISKO: samodzielny referent
DATA OGŁOSZENIA: 11.10.2017 r.
TERMIN SKŁADANIA OFERT: 25.10.2017 r.
LINK DO STRONY: https://www.p.lodz.pl/pl/lista/praca
SŁOWA KLUCZOWE: archiwista

 

 

 
 

Zakres obowiązków.
Zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie:

  • współpraca z jednostkami organizacyjnymi PŁ w zakresie prawidłowego przygotowania dokumentacji przed przekazaniem do Archiwum PŁ,
  • przyjmowanie z poszczególnych jednostek organizacyjnych PŁ dokumentacji po uprzednim sprawdzeniu jej zgodności ze spisem zdawczo-odbiorczym,
  • sprawdzanie prawidłowości zakwalifikowania dokumentacji zgodnie z JRWA PŁ,
  • opracowywanie materiałów archiwalnych,
  • przechowywanie przyjętej do Archiwum PŁ dokumentacji w należytym porządku i właściwe jej zabezpieczenie,
  • prowadzenie ewidencji przechowywanej dokumentacji w Archiwum PŁ,
  • wykonywanie drobnych prac konserwatorskich i restauratorskich na przechowywanej dokumentacji,
  • udostępnianie upoważnionym osobom dokumentacji przechowywanej w Archiwum PŁ,
  • wydzielanie dokumentacji do brakowania oraz przygotowywanie komisyjnego brakowania dokumentacji niearchiwalnej,
  • przekazywanie brakowanej dokumentacji niearchiwalnej odpowiedniej firmie zajmującej się brakowaniem dokumentacji, po uprzednim uzyskaniu zgody Archiwum Państwowego w Łodzi,
  • dbanie o ład i porządek oraz estetyczny wygląd pomieszczeń Archiwum.

 

Wymagania wobec kandydata:

  • wykształcenie min. średnie,
  • ukończenie kursu kancelaryjno-archiwalnego min. I stopnia, bądź studiów podyplomowych o specjalności archiwistyka (w przypadku wykształcenia wyższego innego, niż taka specjalność),
  • udokumentowane min. roczne doświadczenie zawodowe na stanowisku w charakterze archiwisty, bądź odbycie stażu na w/w stanowisku,
  • biegła obsługa komputera i środowiska MS Office,
  • komunikatywność, dokładność i odpowiedzialność oraz samodzielność,
  • umiejętność pracy w zespole oraz systematyczność w wykonywaniu obowiązków służbowych.

 

 

Mile widziane:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe: archiwistyka, historia, ewentualnie administracja.

 

 

Zainteresowane osoby prosimy o przygotowanie aktualnego CV oraz listu motywującego i przesłanie ich według poniższych wytycznych.
Zgłoszenia będą przyjmowane do dnia 25.10.2017 r. w Kancelarii Politechniki Łódzkiej.

 

Dokumenty należy:

  • dostarczyć osobiście lub przesłać pocztą na adres: ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź, bud. A28 (Kancelaria, parter-wejście z boku budynku)
  • przesłać elektronicznie na adres: kancelaria@adm.p.lodz.pl

 

 

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Planowany termin zatrudnienia: listopad 2017 r.

 


Data dodania:2017-10-10
Data aktualizacji
Data zakończenia
Wprowadzone przez:
Filip Podgórski

Uczelnia

Wydziały I JEDNOSTKI UCZELNIANE