Rekrutacja.p.lodz.pl
Wikamp


Fb

Samodzielny referent w Katedrze Dynamiki Maszyn



Katedra Dynamiki Maszyn na Wydziale Mechanicznym Politechniki Łódzkiej ogłasza nabór na stanowisko samodzielnego referenta.  

 

Instytucja: Politechnika Łódzka, Katedra Dynamiki Maszyn

Miasto: Łódź

Stanowisko: samodzielny referent

Data ogłoszenia: 2017-09-27

Termin składania ofert: 2017-10-09

Link do strony: www.p.lodz.pl/praca

Słowa kluczowe: sekretariat, obsługa administracyjno-biurowa

 
 

Zakres obowiązków:

  • obsługa i koordynacja pracy sekretariatu Katedry: prace administracyjno-biurowe, organizacyjne na rzecz bieżącej działalności jednostki, kompletowanie, segregowanie oraz rejestrowanie pism i korespondencji przychodzącej i wychodzącej, przygotowywanie pism i dokumentów, ich archiwizacja i przechowywanie zgodnie z obowiązującymi przepisami, nadzór nad obiegiem dokumentów, protokołowanie zebrań, zaopatrzenie biura w materiały niezbędne do jego funkcjonowania, obsługa konta e-mail Katedry;
  • obsługa sekretarska Kierownika (kalendarz, obsługa spotkań, rozliczenia, karty pracy),
  • przygotowanie i obieg umów zawieranych przez Katedrę,
  • sprawy pracownicze w zakresie: urlopy, zwolnienia lekarskie, listy obecności, delegacje, wyjazdy zagraniczne, oświadczenia b+r, autorskie, publikacje, przygotowywanie wniosków o nagrody i odznaczenia, sprawozdawczość, odznaczenia; ewidencja, kontrola, sprawozdawczość wykorzystania urlopów wypoczynkowych,
  • obsługa parametryzacji: Obsługa programów POLON, Skryba: gromadzenie, przygotowanie i uzupełnianie w systemie danych w zakresie osobowe, patenty, publikacje, konferencje, wyjazdy zagraniczne,
  • organizacyjna spotkań, seminariów, sympozjów, konferencji itp.,
  • administracja oprogramowaniem, prowadzenie rejestrów i kartotek,
  • opracowywanie informacji, dokumentów, wniosków, sprawozdań z wykorzystaniem systemu komputerowego,
  • gromadzenie i udostępnianie informacji patentowej, prowadzenie ewidencji i rejestrów w zakresie patentów w Instytucie, udział w przygotowywaniu niezbędnej dokumentacji,
  • Współpraca z jednostkami organizacyjnymi Wydziału i Uczelni.

 

Wymagania wobec kandydata:

  • Wykształcenie wyższe (najlepiej w zakresie administracji, prawa lub pokrewnych kierunków),
  • min. 3 letnie doświadczenie na stanowisku administracyjno-biurowym ( najlepiej w sekretariacie lub na innym stanowisku związanym z koordynacją działań administracyjnych, wymagającym samodzielnego redagowania korespondencji urzędowej, pism, informacji i organizacji pracy z zastosowaniem procedur i wytycznych),
  • biegła umiejętność obsługi komputera – w zakresie pakietu Office (w tym bardzo dobra znajomość programów Word i Excel), baz danych, kalendarzy elektronicznych, sprzętów biurowych, komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • zaangażowanie w pracę i samodzielność w działaniu, dobra organizacja czasu pracy własnego i przełożonych, chęć samodoskonalenia, wysokie umiejętności interpersonalne i miły sposób bycia, komunikatywność, kultura osobista
  • doświadczenie w pracy z petentem,
  • dbałość o wysoką jakość wykonywanej pracy , rzetelność,
  • odpowiedzialność i własna inicjatywa w podejmowaniu działań.

 

dodatkowymi atutami będą:

  • doświadczenie w realizacji projektów na stanowiskach związanych z obsługą administracyjno-biurową, zbieraniem danych i przygotowywaniem dokumentacji, monitoringiem, ewaluacją i archiwizacją;
  • znajomość aktów prawnych obowiązujących jednostki sfery budżetowej, sektora B+R i doświadczenie w ich stosowaniu w praktyce.

 

 

Zainteresowanych współpracą z nami oferujemy:

  • zatrudnienie w prestiżowej uczelni,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • stabilną pracę w dynamicznym zespole;
  • miłą i przyjazną atmosfera,
  • korzystne warunki socjalne,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • udział w ciekawych projektach.

 

 

Kandydaci przystępujący do konkursu są zobowiązani złożyć następujące dokumenty:

  • życiorys (CV) ze zdjęciem oraz z danymi do kontaktu,
  • list motywacyjny

 

 

osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu:

  • podanie o zatrudnienie skierowane do Dziekana Wydziału Mechanicznego Politechniki Łódzkiej,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i umiejętności,
  • kserokopie świadectw pracy.

 

 

Miejsce i termin składania dokumentów:
Dokumenty należy:

  • przesłać elektronicznie na adres: Tomasz.Kapitaniak@p.lodz.pl do dnia 9 października 2017r., do godz. 15:00,
    albo
  • dostarczyć osobiście lub przesłać pocztą na adres: Politechnika Łódzka, Katedra Dynamiki Maszyn, 90-924 Łódź, ul. Stefanowskiego 1/15, budynek A 22B, piętro I, pok. 123 do dnia 9 października 2017, do godz. 15:00.

 

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.

 

 

„Politechnika Łódzka z siedzibą w Łodzi, przy ul. Żeromskiego 116, jako administrator danych osobowych informuje, że dane osobowe kandydatów do pracy będą przetwarzane wyłącznie w celu rekrutacji na stanowisko - Referent. Kandydatowi przysługuje prawo dostępu do treści danych i ich poprawiania, podanie danych jest dobrowolne. W przypadku podania danych w zakresie szerszym aniżeli wynikający z art. 22¹ § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 1998 r. Nr 21, poz.94 ze zm.) prosimy o zamieszczenie w przesyłanych dokumentach klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych”.


Data dodania:2017-09-28
Data aktualizacji
Data zakończenia
Wprowadzone przez:
Filip Podgórski

Uczelnia

Wydziały I JEDNOSTKI UCZELNIANE