Rekrutacja.p.lodz.pl
Wikamp


Fb

Referent - kasjer w Biurze ds. Organizacyjnych i Kas w Akademickim Centrum Sportowo-Dydaktycznym PŁ „Zatoka Sportu”



AKADEMICKIE CENTRUM SPORTOWO-DYDAKTYCZNE PŁ „ZATOKA SPORTU” poszukuje pracowników na stanowisko: Referent - kasjer w Biurze ds. Organizacyjnych i Kas ACSD.

 

 

Nazwa stanowiska: Referent - kasjer w Biurze ds. Organizacyjnych i Kas ACSD
Liczba etatów: 4 etaty
Wymiar etatu: pełny wymiar czasu pracy
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Miejsce pracy: Łódź, Al. Politechniki 10
system równoważnego czasu pracy, w którym dobowy wymiar czasu może być przedłużony do 12 godzin wg ustalonego harmonogramu
Termin składania dokumentów: 26.05.2017 r.
Planowany termin zatrudnienia: 01.09.2017 r.

 

 

Zakres obowiązków na w/w stanowisku:

  • zapewnienie sprawnej i profesjonalnej obsługi klienta,
  • obsługa Elektronicznego Systemu Obsługi Klienta,
  • realizacja płatności gotówkowych i bezgotówkowych za deklarowane usługi poprzez obsługę kasy fiskalnej oraz terminala kart płatniczych,
  • dokumentowanie dokonywanych operacji finansowych (raporty kasowe),
  • przygotowanie, rozliczenie się z utargu, zdanie gotówki Specjaliście ds. obsługi klienta lub sporządzanie depozytu do kasy pancernej,
  • udzielanie klientom informacji o ofercie ACSD.

 

 

Wymagania kwalifikacyjne:

  • wykształcenie min. zasadnicze zawodowe , preferowane wykształcenie średnie,
  • umiejętność obsługi kasy fiskalnej i terminala kart płatniczych,
  • umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,
  • posiadanie następujących cech osobowych i umiejętności psychospołecznych: komunikatywność i umiejętność nawiązywania pozytywnych relacji z klientami, umiejętność pracy pod presją czasu, wysoka kultura osobista, odpowiedzialność, uczciwość, dyspozycyjność, sumienność

 

 

Mile widziane:

  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 lata

 

 

Wymagane dokumenty:

  • życiorys (CV),
  • list motywacyjny,
  • odpis lub kserokopia dokumentów potwierdzających uzyskany poziom wykształcenia oraz doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy),
  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z konkursem, dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji i dokumentacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922),
  • spis wszystkich dokumentów składanych w ofercie przez kandydata.

 

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 26.05.2017 r. do godz. 15:00 osobiście w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata w budynku Kanclerza Politechniki Łódzkiej (bud. A-28) przy ul. Żeromskiego 116 lok. 203 z dopiskiem „Dotyczy konkursu na stanowisko Referent - kasjer w Biurze ds. Organizacyjnych i Kas ACSD” lub drogą elektroniczną na adres anna.domanska.1@p.lodz.pl

 

 

Za datę wpływu uważa się datę doręczenia dokumentów. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

 

Uprzejmie informujemy, że Pracodawca zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Złożonych ofert Uczelnia nie zwraca.

 

 

Politechnika Łódzka z siedzibą w Łodzi, przy ul. Żeromskiego 116, jako administrator danych osobowych informuje, że dane osobowe kandydatów do pracy będą przetwarzane wyłącznie w celu rekrutacji na stanowisk: Robotnik wykwalifikowany/Robotnik wysoko wykwalifikowany w Sekcji ds. Obsługi Obiektu ACSD. Kandydatowi przysługuje prawo dostępu do treści danych i ich poprawiania, podanie danych jest dobrowolne. W przypadku podania danych w zakresie szerszym aniżeli wynikający z art. 22¹ § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 1998 r. Nr 21, poz.94 ze zm.) prosimy o zamieszczenie w przesyłanych dokumentach klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych.


Data dodania:2017-05-12
Data aktualizacji
Data zakończenia
Wprowadzone przez:
Filip Podgórski

Uczelnia

Wydziały I JEDNOSTKI UCZELNIANE