INSTYTUCJA: Politechnika Łódzka, Wydział Zarządzania i Inżynierii Produkcji, Biuro Administracyjno-Techniczne
MIASTO: Łódź
STANOWISKO: pracownik gospodarczy – sprzątanie
DATA OGŁOSZENIA: 27.08.2019 roku
TERMIN SKŁADANIA OFERT: 10.09.2019 roku
WARUNKI ZATRUDNIENIA: umowa o pracę w wymiarze 1/2 etatu
PRZEWIDYWANA DATA ROZPOCZĘCIA PRACY: październik 2019 r.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- do zadań osoby zatrudnionej na ww. stanowisku należeć będzie m.in. sprzątanie pomieszczeń biurowych, dydaktycznych i sanitarnych oraz doraźna obsługa szatni.
WYMAGANIA WOBEC KANDYDATA:
- samodzielność, zaangażowanie, uczciwość i odpowiedzialność
- umiejętności interpersonalne i organizacyjne
ZAINTERESOWANYM WSPÓŁPRACĄ Z NAMI OFERUJEMY:
- zatrudnienie w prestiżowej uczelni,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- korzystne warunki socjalne,
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Osoby przystępujące do konkursu powinny złożyć:
- Aktualne CV (z klauzulą ”Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Politechnikę Łódzką danych osobowych zawartych w moim CV oraz dokumentach dołączonych do mojego CV, dla celów rekrutacji na stanowisko: pracownika gospodarczego, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO
- List motywacyjny
- Podpisaną klauzulę informacyjną dla kandydatów do pracy w Politechnice Łódzkiej -
załącznik 1 (Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy).docx;
- Podpisaną zgodę Kandydata/Pracownika na przetwarzanie danych osobowych (zgodnie z art. 7 RODO) - załącznik 2 (Zgoda na przetwarzanie danych).docx;
Wymagane dokumenty prosimy składać w Sekretariacie Wydziału Zarządzania i Inżynierii Produkcji PŁ, w godz. 10:00 – 14:00 lub mailowo: W9-kadm@adm.p.lodz.pl do dnia 10.09.2019 roku, Łódź, ul. Piotrkowska 266.
Data dodania:2019-08-27
Data aktualizacji
Data zakończenia
Wprowadzone przez:
Filip Podgórski