Rekrutacja.p.lodz.pl
Wikamp


Fb

PŁ w kampanii "Join IT in Łódź"



Politechnika Łódzka wraz z ICT Polska Centralna Klaster stworzyły cykl klipów promujących przebranżowienie, jako jeden ze sposobów na związanie kariery zawodowej z branżą informatyczną. Kampania "Join IT in Łódź" pokazuje, że osoby bez wykształcenia kierunkowego czy technicznego, dobrze mogą odnaleźć się w branży ICT.

 

 

W patio Instytutu Fizyki PŁ (13.10) odbył się briefing prasowy inaugurujący start kampanii "Join IT in Lodz" z udziałem prof. Pawła Strumiłło - prorektora ds. rozwoju, będącego jednocześnie przewodniczącym Rady ICT Polska Centralna Klaster oraz wiceprezydenta Łodzi - Adama Pustelnika. W briefingu udział wzięli udział także bohaterowie cyklu Join IT in Łódź pracujący w firmach z klastra: Atos, Cybercom, Fujitsu, Accenture i Commerzbank.

 

Wbrew obiegowej opinii, w szeroko pojętej branży IT, swoje miejsce mogą znaleźć nie tylko umysły ścisłe – informatycy, elektronicy i absolwenci innych kierunków technicznych, ale także osoby, które swoją karierę zawodową planowały realizować w zupełnie innych dziedzinach.


Jednym z celów kampanii jest wsparcie idei life-long learning promowanej i realizowanej na Politechnice i łódzkich uczelniach oraz pokazanie szerokiego spektrum możliwości rozwoju i uzupełniania kompetencji w ramach oferty łódzkich szkół wyższych. Firmy z ICT Polska Centralna Klaster również oferują ścieżki rozwoju prowadzące do stanowisk programistów.


Logo kampanii Join it in LodzKampania "Join IT in Łódź" pokazuje, że nie-informatyk w branży IT może stać się specjalistą w różnych obszarach: od niezwykle istotnego dla procesów biznesowych obszaru HR czy zarządzania projektami, przez marketing po testera oprogramowania czy stanowiska związane z analizą danych.


Bohaterowie cyklu „Join IT in Łódź” zdecydowali się dokonać zmian w swoim życiu – rozpocząć pracę nie tylko w nowej firmie, ale w branży o zupełnie innej specyfice. W filmach występują osoby, którzy dobrze zaaklimatyzowały się w nowej dla  nich rzeczywistości zawodowej pomimo, że nie posiadali kierunkowego wykształcenia informatycznego.


Na klipach zobaczymy pracowników w ich środowisku – w miejscu pracy i poznamy ich historie. Dowiadujemy sie, jak osiągnęli sukces, jakie działania w firmie pomogły im się przekwalifikować, odnaleźć  i rozwijać w nowym miejscu pracy.  Opowiadają o swojej ścieżce rozwoju zawodowego, a także sposobach zdobywania wiedzy i umiejętności.


Cykl przewiduje publikacje na www.joinitinlodz.pl materiałów z bohaterami z klastrowych firm w kolejnych tygodniach października. Pierwszy klip już we wtorek 14.10.


Data dodania:2020-10-12
Data aktualizacji
Data zakończenia
Wprowadzone przez:
Małgorzata Trocha
Zdjęcia
 Inauguracja kampani Join IT in Łódź na PŁ, fot. arch. PŁ

Uczelnia

Nasze Media

/galeria
Blog Politechniki Łódzkiej

Wydziały I JEDNOSTKI UCZELNIANE