|
|
Prof. dr hab. Agnieszka Izabela Baruk zajmuje się marketingiem, zarządzaniem marketingowym oraz nowoczesnymi koncepcjami zarządzania. Stopień doktora habilitowanego uzyskała w dziedzinie nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu. Od 2011 roku jest pracownikiem Katedry Systemów Zarządzania i Innowacji na Wydziale ZIP (poprzednio Wydział Organizacji i Zarządzania) PŁ.
Pani Profesor jest autorką ponad 500 artykułów i książek naukowych w języku polskim i angielskim. Zostały one opublikowane przez wiodące wydawnictwa w Polsce i w innych krajach, w tym przez Emerald - jedno z największych wydawców czasopism naukowych z zakresu zarządzania na świecie. Jest także recenzentką wielu publikacji, które ukazały się w polskich i w zagranicznych czasopismach naukowych, w tym indeksowanych w WoS i Scopus.
Prof. A. I. Baruk aktywnie uczestniczy w procesie rozwoju młodych kadr naukowych, prowadząc przewody doktorskie oraz włączając osoby młodsze stopniem do projektów badawczych, w tym finansowanych przez NCN i NCBiR. Współpracuje z wieloma polskimi i zagranicznymi instytutami badawczymi i naukowymi jako konsultant lub doradca merytoryczny. Jest członkiem Rad Programowych kilku wiodących czasopism naukowych z zakresu marketingu i zarządzania oraz członkiem Rad Programowych wielu konferencji.