Rekrutacja.p.lodz.pl
Wikamp


Fb

Informacja ws. prowadzenia obsługi świadczeń pomocy materialnej w okresie zawieszenia zajęć w uczelni wywołanego zagrożeniem wirusem SARS-CoV-2



Poniżej znaduje się informacja nr 5 prorektora ds. studenckich Politechniki Łódzkiej z 27 marca 2020 r. w sprawie prowadzenia obsługi świadczeń pomocy materialnej w okresie zawieszenia zajęć w uczelni wywołanego zagrożeniem wirusem SARS-CoV-2.

 

W związku z decyzją o zawieszeniu zajęć dydaktycznych w Politechnice Łódzkiej i zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 24 marca 2020 r. zmieniającego Rozporządzenie w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii wprowadzającego ograniczenie przemieszczania osób wprowadzam z dniem 27 marca 2020r do odwołania poniższe zmiany w procedurze ubiegania się przez studentów i doktorantów o świadczenia pomocy materialnej:

 

1. Studenci/doktoranci ubiegający się o stypendium socjalne, zapomogę oraz stypendium dla osób niepełnosprawnych składają odpowiednie wnioski wyłącznie poprzez:

a) przesłanie czytelnych skanów lub zdjęć oryginału wydrukowanego wypełnionego i podpisanego wniosku oraz skanów lub zdjęć wszystkich wymaganych dokumentów (zaświadczeń, oświadczeń itp.) stanowiących załączniki do wiadomości e-mailowej wysyłanej z indywidualnego konta w systemie poczty elektronicznej PŁ i kierowanej na adres res@adm.p.lodz.pl lub rss@adm.p.lodz.pl, a następnie

niezwłoczne przesłanie za pośrednictwem Poczty Polskiej przesyłki zawierającej oryginały ww. dokumentów kierowanej na adres: Sekcja Obsługi Świadczeń PŁ, ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź.

lub

b) przesłanie na elektroniczną skrzynkę podawczą Politechniki Łódzkiej na platformie ePUAP: /PolitLodz/SkrytkaESP podpisanego podpisem elektronicznym (podpis potwierdzony profilem zaufanym lub certyfikatem kwalifikowanym) pliku (lub każdego z plików) zawierającego skan lub zdjęcie oryginału wypełnionego i podpisanego wniosku oraz skany lub zdjęcia wszystkich wymaganych dokumentów (zaświadczeń, oświadczeń itp.)

lub

c) podpisanie pliku (lub każdego z plików) zawierającego skan lub zdjęcie oryginału wypełnionego i podpisanego wniosku oraz skany lub zdjęcia wszystkich wymaganych dokumentów (zaświadczeń, oświadczeń itp.) podpisem elektronicznym profilu zaufanego złożonym z wykorzystaniem narzędzia dostępnego na stronie: https://moj.gov.pl/uslugi/signer/upload?xFormsAppName=SIGNER

i następnie przesłanie wygenerowanych w ten sposób plików (z rozszerzeniem .xml) jako załączników do wiadomości e-mailowej wysyłanej z indywidualnego konta w systemie poczty elektronicznej PŁ i kierowanej na adres res@adm.p.lodz.pl lub rss@adm.p.lodz.pl

 

2. Studenci/doktoranci ubiegający się o stypendium rektora składają odpowiednie wnioski w okresie 14.03 -24.04.2020 r. wyłącznie poprzez:

a) przesłanie czytelnych skanów lub zdjęć oryginału wydrukowanego wypełnionego i podpisanego wniosku oraz skanów wszystkich wymaganych dokumentów (zaświadczeń, oświadczeń itp.) stanowiących załączniki do wiadomości e-mailowej wysyłanej z indywidualnego konta w systemie poczty elektronicznej PŁ i kierowanej na adres res@adm.p.lodz.pl lub rss@adm.p.lodz.pl a następnie niezwłoczne przesłanie za pośrednictwem Poczty Polskiej przesyłki zawierającej oryginały ww. dokumentów kierowanej na adres: Sekcja Obsługi Świadczeń PŁ, ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź

lub

b) przesłanie na elektroniczną skrzynkę podawczą Politechniki Łódzkiej na platformie ePUAP: /PolitLodz/SkrytkaESP podpisanego podpisem elektronicznym (podpis potwierdzony profilem zaufanym lub certyfikatem kwalifikowanym) pliku (lub każdego z plików) zawierającego skan lub zdjęcie oryginału wypełnionego i podpisanego wniosku oraz skany lub zdjęcia wszystkich wymaganych dokumentów (zaświadczeń, oświadczeń itp.)

lub

c). podpisanie pliku (lub każdego z plików) zawierającego skan lub zdjęcie oryginału wypełnionego i podpisanego wniosku oraz skany lub zdjęcia wszystkich wymaganych dokumentów (zaświadczeń, oświadczeń itp.) podpisem elektronicznym profilu zaufanego złożonym

z wykorzystaniem narzędzia dostępnego na stronie: https://moj.gov.pl/uslugi/signer/upload?xFormsAppName=SIGNER

i następnie przesłanie wygenerowanych w ten sposób plików (z rozszerzeniem .xml) jako załączników do wiadomości e-mailowej wysyłanej z indywidualnego konta w systemie poczty elektronicznej PŁ i kierowanej na adres res@adm.p.lodz.pl lub rss@adm.p.lodz.pl.

 

3. Studenci/doktoranci, który chcą załatwić sprawy związane z ubezpieczeniem zdrowotnym składają odpowiednie formularze wyłącznie poprzez:

a) przesłanie czytelnych skanów lub zdjęć oryginału wydrukowanego wypełnionego i podpisanego druku ZUS oraz oświadczenia, stanowiących załączniki do wiadomości e-mailowej wysyłanej z indywidualnego konta w systemie poczty elektronicznej PŁ i kierowanej na adres res@adm.p.lodz.pl lub rss@adm.p.lodz.pl

lub

b) przesłanie za pośrednictwem Poczty Polskiej przesyłki zawierającej oryginały ww. dokumentów kierowanej na adres: Sekcja Obsługi Świadczeń PŁ, ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź.

 

W indywidualnych sytuacjach student/doktorant może zostać poproszony drogą e-mailową lub telefonicznie o osobiste stawiennictwo w Sekcji Obsługi Świadczeń PŁ ul. Żeromskiego 116 w Łodzi, bud. A-33, klatka E, IV piętro w celu uzupełnienia lub wyjaśnienia szczegółów dokumentacji.

Informacje w ww. sprawach można uzyskać drogą: e-mail: res@adm.p.lodz.pl lub rss@adm.p.lodz.pl

lub telefonicznie:

(42) 631 20 88; (42) 631 20 80; (42) 631 20 33

Informacja niniejsza zastępuje w całości regulacje określone w Informacji nr 1 prorektora ds. studenckich Politechniki Łódzkiej z 12 marca 2020r.


Data dodania:2020-03-27
Data aktualizacji
Data zakończenia
Wprowadzone przez:
Agnieszka Garcarek-Sikorska

Wydziały I JEDNOSTKI UCZELNIANE