|
|
Konkurs z roku na rok zdobywa coraz większą popularność wśród młodych twórców gier. Staramy się sprostać ich oczekiwaniom poprzez ciagłe rozwijanie formuły ZTGK. W tym roku mamy aż 4 nowe konkurencje, co łącznie daje 6 ścieżek tematycznych.
- mówi dr hab. inż. Adam Wojciechowski.
Sędziowie z branży gier komputerowych będą oceniać projekty uczestników realizowane w oparciu o gotowy silnik lub framework oraz w wersji przeznaczonej dla urządzeń mobilnych. Jedną z nowości jest kategoria aplikacji stosujących technologie wirtualnej lub rozszerzonej rzeczywistości. Akademia Sztuk Pięknych w Łodzi oraz Uniwersytet Łódzki także angażują sie w to wydarzenie poprzez uruchomienie dwóch dodatkowych ścieżek konkursowych.
W tym roku finały ZTGK odbędą się w dwa ostatnie dni czerwca. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do Łodzi, gdzie oprócz konkursu będzie miała miejsce konferencja CGI (Conference on Game Innovations). Taką liczbę atrakcji trudno byłoby zmieścić w jeden dzień.
- opowiada dr hab. inż. Piotr Napieralski.
Zgłoszenia przyjmowane są od 1 maja. Konkurs jest kierowany do wszystkich uczniów i studentów z całego świata.
Więcej szczegółów znajduje się na stronie internetowej.
Regulamin konkursu znajduje się na stronie internetowej.