|
|
Wyróżniony w konkursie gadżet to zegar ścienny, w którym godziny ukryte są pod działaniami matematycznymi opartymi na czwórkach, aby stale przypominać, iż PŁ jest czwartą uczelnią techniczną w Polsce. Wzory matematyczne na zegarze opracował dr inż. Kuba Szczepaniak, matematyk prowadzący zajęcia w Centrum Kształcenia Międzynarodowego PŁ.
W kategorii content marketing nagrodzono cykl popularnonaukowy „Nauka movi(e)”, w którym głosem naukowców i studentów opowiadamy o prowadzonych na uczelni badaniach. Artykuły i filmy z tego cyklu pojawiają się co środę - od października ubiegłego roku - i z miesiąca na miesiąc cieszą się coraz większą popularnością, o czym świadczą liczby: 5647 wyświetleń na kanale YouTube i 6337 odsłon stron z wywiadami robi wrażenie.
Cykl popularnonaukowy „Nauka movi(e)” to pomysł dr Agnieszki Garcarek- Sikorskiej z Działu Promocji PŁ. Filmy są realizowane przez Centrum Multimedialne PŁ, przy współpracy uczelnianej promocji.
W tym roku na Konkurs zgłoszono 108 prac z 37 uczelni. Nagrody i dyplomy wręczono laureatom konkursu 10 marca w Pałacu Kultury i Nauki w trakcie trwania Salonu Edukacyjnego Perspektyw.