Wikamp


Fb

 

 

Politechnika Łódzka

 

Dwie nagrody dla PŁ w konkursie Genius Universitatis

A+ / A-


Wydawnictwo Perspektywy zorganizowało, po raz szósty, konkurs Genius Universitatis na najlepsze, w mijającym roku akademickim kampanie promocyjne. W tej edycji PŁ zdobyła dwa drugie miejsca: w kategorii content marketing oraz w kategorii gadżet promocyjny wspierający rekrutację.

 

 

Wyróżniony w konkursie gadżet to zegar ścienny, w którym godziny ukryte są pod działaniami matematycznymi opartymi na czwórkach, aby stale przypominać, iż PŁ jest czwartą uczelnią techniczną w Polsce. Wzory matematyczne na zegarze opracował  dr inż. Kuba Szczepaniak, matematyk prowadzący zajęcia w Centrum Kształcenia Międzynarodowego PŁ.


W kategorii content marketing nagrodzono cykl popularnonaukowy „Nauka movi(e)”, w którym głosem naukowców i studentów opowiadamy o prowadzonych na uczelni badaniach. Artykuły i filmy z tego cyklu pojawiają się co środę - od października ubiegłego roku - i z miesiąca na miesiąc cieszą się coraz większą popularnością, o czym świadczą liczby: 5647 wyświetleń na kanale YouTube i 6337 odsłon stron z wywiadami robi wrażenie.

 

 

Cykl  popularnonaukowy „Nauka movi(e)” to pomysł  dr Agnieszki Garcarek- Sikorskiej z Działu Promocji PŁ. Filmy są realizowane przez Centrum Multimedialne PŁ, przy współpracy uczelnianej promocji.

 

 

W tym roku na Konkurs zgłoszono 108 prac z 37 uczelni. Nagrody i dyplomy wręczono laureatom konkursu 10 marca w Pałacu Kultury i Nauki w trakcie trwania Salonu Edukacyjnego Perspektyw.

 


Data dodania:2017-03-13
Data aktualizacji
Data zakończenia
Wprowadzone przez:
Małgorzata Trocha,
Zdjęcia
Gadżet PŁ - zegar nagrodzony w konkursie Perspektyw Genius Universitatis.Foto: Archiwum PŁ

Uczelnia

Nasze Media

/galeria

Wydziały I JEDNOSTKI UCZELNIANE