Rekrutacja.p.lodz.pl
Wikamp


Fb

Cykl „Wiedzą, co mówią” PŁ z nagrodą „Genius Universitatis”



Popularnonaukowe filmiki oraz artykuły „Wiedzą, co mówią” zostały docenione w konkursie na kreatywną kampanię wspierającą rekrutację. Politechnika Łódzka zajęła 3. miejsce w kategorii content marketing w ogólnopolskim konkursie „Genius Universitatis”.

 

„Wiedzą, co mówią” to kolejna propozycja Działu Promocji i Centrum Multimedialnego popularyzująca wiedzę naukowców Politechniki Łódzkiej. W każdym odcinku lub artykule eksperci merytorycznie odpowiadają na inne, z pozoru nienaukowe pytanie. Swoją wiedzą dzielą się: dr inż. Dorota Bociąga z Wydziału Mechanicznego, dr Aleksandra Ziemińska-Stolarska z Wydziału Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska, dr hab. inż. Grzegorz Szymański z Wydziału Zarządzania i Inżynierii Produkcji oraz dr inż. Jakub Szczepaniak z Centrum Nauczania Matematyki i Fizyki.

 

Pierwszy sezon cyklu liczy 21 krótkich filmów i artykułów, które swoje premiery mają w czwartki na stronie internetowej uczelni oraz na kanale PŁ w portalu YouTube. Materiały „Wiedzą, co mówią” obejrzane były ponad 130 000 razy. Zainteresowanie i potrzeba promocji wiedzy naukowców z uczelni są powodem, dla którego rozpoczęły się prace nad kolejnymi odcinkami cyklu. Premiera drugiego sezonu „Wiedzą, co mówią” planowana jest na październik 2018 r.

 

Konkurs „Genius Universitatis” organizowany jest przez Fundację Edukacyjną Perspektywy. Oceniane są w nim kreatywne kampanie wspierające rekrutacje na studia. W tegorocznej edycji wzięło udział 46 uczelni, zgłaszając 126 prac zakwalifikowanych do pięciu kategorii konkursu. Ogłoszenie wyników i wręczenie nagród odbyło się podczas Gali Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego Perspektywy 2018.


Data dodania:2018-02-23
Data aktualizacji
Data zakończenia
Wprowadzone przez:
Agnieszka Garcarek-Sikorska
Zdjęcia

Uczelnia

Wydziały I JEDNOSTKI UCZELNIANE